1- همکاران محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.

2- همکاران محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند ((تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود. )) توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.

3- کالاهایی که در رسید تحویل آنها قید گردیده است که نباید از بسته بندی خارج گردند، از بند فوق مستثنی می باشند و مشتریان صرفاً می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی نمایند.

4- بازنمودن و راه اندازی کالا صرفا باید توسط کارشناسان رسمی ( مکانیک ها ، تراشکاران و … با پروانه کسب و پروانه مهارت ) صورت پذیرد، و در صورت معیوب بودن احتمالی بعد از ارسال به شرکت تولید کننده و یا … و تایید معیوب بودن کالا از طرف آن شرکت، وجه کالا مسترد یا کالا تعویض می شود .در غیر اینصورت مسئولیت مشکلات احتمالی ( کاربرد نا صحیح و استفاده غیر استاندارد ) بر عهده مشتری می باشد.

5- در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری و … مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.

6- لازم به ذکر است محصولاتی که ضمانت ندارد ( مثل قطعات شرکتی و یا سایر قطعاتی که شامل گارانتی شرکت تولید کننده نمی باشد ) در صورتی که از حالت پلمپ خارج شود ،به هیچ وجه قابل برگشت نمی باشد.

7- با توجه به اینکه کالاهایی که دارای ضمانت می باشد تابع شرایط ( تولید کننده یا وارد کننده ) است ، که معمولا در روی کالا یا برگه گارانتی محصول شرایط گارانتی ذکر شده است ، در این موارد فروشگاه عدل پارت فقط ارائه دهنده محصول است ، و مسئول گارانتی محصول نمی باشد، ولازم است همکاران محترم از شرکت اصلی ( تولید کننده یا وارد کننده و … ) پیگیر مسائلی که ممکن است به گارانتی نیاز شود ، باشند.

8- شرایط راه اندازی و استفاده از کالای خریداری شده :
• کالاهایی که صرفاً باید توسط استاد کاران و یا تراشکاران مجاز ارائه دهنده خدمات ، نصب و راه اندازی گردند.
تحت هیچ شرایطی نباید کالا توسط افراد غیر فنی نصب، راه اندازی و استفاده شود، در اینصورت گارانتی کالا یا محصول باطل گردیده و مسئولیت آن بر عهده مشتری خواهد بود.
در این مواردی که لازم است با توجه به خدمات پس از فروش شرکت مربوطه، همکاران شرایط گارانتی را برای مشتری مهر و امضا نمایند.

9- تمامی قطعات و لوازم خودرو که در فروشگاه اینترنتی عدل پارت ارائه شده است شامل شرایط فروش کالای مصرفی می باشند و خریدار نمی تواند امکان تست قطعه را داشته باشد .و اگر قطعه در مواردی از پلمپ خارج شود، کالا به هیچ وجه قابل برگشت نمی باشد.

فقط قطعاتی با پلمپ باز شده قابل مرجوع شدن می باشد که قبل از استفاده معیوب باشد

10- فروشگاه عدل پارت قطعات و کالا با مشخصات فنی یکسان ولی با تولید کنندگان مختلف و با درجه کیفیت های متفاوت را با قیمت های متفاوت در سایت ارائه می کند .که لازم به ذکر است که دلایل تغییر قیمت های محصولات مشابه و … به دلایل فوق می باشد. همکاران گرامی در هنگام خرید دقت نمایید.